Nazwa forum

Gra Bakugan! Zostań wojownikiem!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-12-04 20:53:42

Adrian/Maskarad

Dobry Zawodnik

15766527
Zarejestrowany: 2009-10-26
Posty: 170
Punktów :   

Nowe zasady do walki...

Tak powinna wyglądać walk Są gracz1 i gracz 2
Start

1.
Karta otwarcia(na początek tylko jedna bakugana nie wyżucać

2.
karta otwarcia

1bakugan bitwa(trzeba wpisać gdzie bo inaczej bakugan idzie na karte przeciwnika)

2bakugan bitwa

1karta super mocy (jakaś karta)+(trzeba wpisać na dole ile dodaje bo inaczej karta nie aktywowana)
i tak dalej

Zasada wszystko przez szuna w kartach i bakuganach nie aktywowane

zasady aktywowane 06.12.2009 do 06.12.2010


Gold:12000$
Domena:Darkus
Bakugany:
Gorem(350)
Preyas(350)
Legendarny Wojownik Darkusa(1000)
Saurs(290)
Dragonoid Darkusa(550)
Centypod(300)
Gryffin (280)
Mega Hiper Super HM Alpha Hydranoid (2150)
Scorpion(310)
Mantris(310)
Hades(350)
Exedra(340)
Wormquake(310)
Lasermen(640)

Super Bakugany:
Mega Hiper Super HM Alpha Hydranoid (2050)

Wygrane Bakugant:Dragonoid Pyrus

karty otwarcia:
koniec-wszyskie karty i bakugany wracają do gracza.
zawieszenie broni x2-wycofuje karte otwarcia
Karta pułapka-niszczy oba bakugany
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
poczwórna bitwa
Postać- zwiększa moc 2x
Potrójna Bitwa x3-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Dodatkowa moc x4 - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika
Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych kart

Kart Syntezy:
Super Mocny Cień

kary ewolucji:
Moc Ciszy- Zwiększa moc HM alpha hydranoida o 500 punktów i pozwala atakować w bakugany z innych pól

Kart Super Mocy:
Ciemność Saursa-Dodaje Saursowi 50pkt.
Odwrotny podmuch- wycofuje bakugany na danej karcie.
Tornado Ognia: Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Trójząb Zniszczenia:Dla Hydranoida dodaje  p (1 ewolucji 200/po 2 300/po 3 400 i odejmuje przeciwnikowi tyle samo
Siła Smoka: Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie: Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
dmuchnięcie x3: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Pikowanie x2: tylko dla centypoda przenosi przyjaznego bakugana na swoja karte.
Cień pazura x2: kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika
Karta Mocy x10: dodaje 100pkt bakuganowi
Super Mega Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 200pkt i odbiera wrogiemu bakuganowi 300 i pozwala zlikwidować wszystkie wrogie bakugany na całym polu.
Wspólna Podróż do wymiru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
karta zagłady x2
Waga dwóch Dusz: Dwa twoje bakugany łączą swoją moc
Karta Przeciw Domeny: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Zemsta oregano: Dodaje twojemu bakuganowi 100pkt, a bakuganowi przeciwnika odbiera 100pkt.

Rywale Przyjaciele:
Rywale: Dan Shun Juli Marucho Runo
Pomocniny:Naga Hal-G klaus
Ranknig:001
Gildie:Wojownicy cienia

Offline

 

#2 2010-12-02 18:48:54

ling

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-12-02
Posty: 1
Punktów :   

Re: Nowe zasady do walki...

fajne zasady

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naruto5.pun.pl www.anopheles.pun.pl www.kabum.pun.pl www.ib4um.pun.pl www.3lipca.pun.pl