Nazwa forum

Gra Bakugan! Zostań wojownikiem!


#1 2009-05-05 12:09:59

Shun

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-30
Posty: 70
Punktów :   

Trening Bakuganów Subterry

Można tutrenować bakgany Subterry zostawiając je na jakiś czas:

+50pkt mocy = 500gold (bez ewolucji) czas 2h
+100pkt mocy = 2000gold (ewolucja) czas 5h


Pierwsze dwie ewolucje za darmo!


Nick: Shun
Data Urodzenia: 13 grudzień
Gold: 25000
Domena: Ventus
Bakugany:
Skyress(500)
Monarus(370)
Ravenoid(350)
Atmos(360)
Kart mocy:
Karta Zagłady
Blokada x5
Uderzenie x5
Szlachetny Wiatr
Powietrzny atak
Potrójny Tnący Wir
Zdmuchnięcie x3
Karty ewolucji:
Karty otwarcia:
Postać x5
Poziom Niżej x5
Siła Ventusa x5
Karta domeny x5
Pułapka x5
Ranking:
Wygrane bakuganów:
Przyjaciele:
Rywale:
Gildie:

Offline

 

#2 2009-11-16 20:05:21

Adrian/Maskarad

Dobry Zawodnik

15766527
Zarejestrowany: 2009-10-26
Posty: 170
Punktów :   

Re: Trening Bakuganów Subterry

nikt nie trenuje subter


Gold:12000$
Domena:Darkus
Bakugany:
Gorem(350)
Preyas(350)
Legendarny Wojownik Darkusa(1000)
Saurs(290)
Dragonoid Darkusa(550)
Centypod(300)
Gryffin (280)
Mega Hiper Super HM Alpha Hydranoid (2150)
Scorpion(310)
Mantris(310)
Hades(350)
Exedra(340)
Wormquake(310)
Lasermen(640)

Super Bakugany:
Mega Hiper Super HM Alpha Hydranoid (2050)

Wygrane Bakugant:Dragonoid Pyrus

karty otwarcia:
koniec-wszyskie karty i bakugany wracają do gracza.
zawieszenie broni x2-wycofuje karte otwarcia
Karta pułapka-niszczy oba bakugany
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
poczwórna bitwa
Postać- zwiększa moc 2x
Potrójna Bitwa x3-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Dodatkowa moc x4 - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika
Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych kart

Kart Syntezy:
Super Mocny Cień

kary ewolucji:
Moc Ciszy- Zwiększa moc HM alpha hydranoida o 500 punktów i pozwala atakować w bakugany z innych pól

Kart Super Mocy:
Ciemność Saursa-Dodaje Saursowi 50pkt.
Odwrotny podmuch- wycofuje bakugany na danej karcie.
Tornado Ognia: Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Trójząb Zniszczenia:Dla Hydranoida dodaje  p (1 ewolucji 200/po 2 300/po 3 400 i odejmuje przeciwnikowi tyle samo
Siła Smoka: Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie: Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
dmuchnięcie x3: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Pikowanie x2: tylko dla centypoda przenosi przyjaznego bakugana na swoja karte.
Cień pazura x2: kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika
Karta Mocy x10: dodaje 100pkt bakuganowi
Super Mega Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 200pkt i odbiera wrogiemu bakuganowi 300 i pozwala zlikwidować wszystkie wrogie bakugany na całym polu.
Wspólna Podróż do wymiru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
karta zagłady x2
Waga dwóch Dusz: Dwa twoje bakugany łączą swoją moc
Karta Przeciw Domeny: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Zemsta oregano: Dodaje twojemu bakuganowi 100pkt, a bakuganowi przeciwnika odbiera 100pkt.

Rywale Przyjaciele:
Rywale: Dan Shun Juli Marucho Runo
Pomocniny:Naga Hal-G klaus
Ranknig:001
Gildie:Wojownicy cienia

Offline

 

#3 2009-11-24 18:27:41

Micheal

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2009-11-24
Posty: 3
Punktów :   

Re: Trening Bakuganów Subterry

chce wstawić
Hynoida na 10h:D

Ostatnio edytowany przez Micheal (2009-11-24 18:28:22)


Domena:Subterra
Gold:10000$

Bakugany:
Centypod (350)
Raptoid (310)
Interwin SUR Hynoid (510)
Mantris (300)

Katy Super mocy:
Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.
Przynęta: Dodaje bakuganowi Subterry 100pkt.
Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.
Cień pazura: kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika
Splot słoneczny: dezaktywuje karte otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi

Karty Otwarcia
Postać x2- zwiększa moc 2x
Karta pułapka x2-niszczy oba bakugany
Poziom Niżej x2-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 pkt
Karta domeny x2-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk
Fuzja mocy x3- zabiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde
Brama Ziemi x2- dodaje 140 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie

Karty Ewolucji:


Ranking:015
Przyjaciele:
Wrogowie:

Offline

 

#4 2009-12-11 15:27:38

 dajmos

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 29
Punktów :   

Re: Trening Bakuganów Subterry

daje moją wilde na 5h


domena:aquos
bakugany
gryfon [310]       
kosiarz strachu[360]
robotalion[250]
sirenoid[650]
KARTY:
iluzja wody
2 wymiar
Zdmuchnięcie
OTWARCIA
Postać X3
Potrójna Bitwa
Karta pułapka
Dodatkowa moc
Brama wody
Fuzja mocy
Towarzysz zagłady
Poczwórna bitwa
Wygrane:10
Przegrane:0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.509.pun.pl www.kabum.pun.pl www.naruto5.pun.pl www.ib4um.pun.pl www.3lipca.pun.pl